Een overzicht van uw dentitie na 10 seconden.

Geavanceerde technologie en lage dosis X-Rays voor volwassenen en kinderen.

Tijdens een periodieke controle onderzoek of vóór uw behandelingsplan.

Een Panoramische radiografie voor welke diagnosen ?

Het onderzoek is inclusief een onderzoek van de zichtbare tanden, ingesloten of in vorming, de gewrichten het gehele kaakbeen, de schedelbasis, de kaakholten en verschillende andere structuren.

Tumoren en ziekten

Verstandskiezen

Tandwortels

Mondgezondheid

Infectieziekten

Staat van cariës

Een kwaliteitsvolle diagnose

Door de panoramische röntgenfoto kunnen we in een oogopslag constateren of er infecties zijn aan de uiteinde van de wortels, de gezondheid van het bot, het herstel van een extractie, onverklaarbare pijnen of kankergezwellen, breuken of verkalkingen.

Preventie en controle van Kinderen en volwassenen

Vanaf 7 jaar voor een analyse van de ontwikkeling van het blijvende gebit en 11 jaar om de oriëntatie van de permanente tanden te analyseren.
Vanaf 15 tot 18 jaar om de positie van de verstandskiezen te beoordelen.

Vraag nu uw panoramische radiografie.

Voor een panoramische röntgenfoto kunt u 1 maal per 2 jaar profiteren van terugbetaling. U kunt ook extra röntgenfoto’s laten maken, die niet worden terugbetaald.

Aangepast aan de specifieke behoeften van kinderen en personen met verminderde mobiliteit.

U bent nog geen patiënt van onze praktijk ?

Vraag aan uw tandarts om het formulier “Bijlage 82” in te vullen, om u het onderzoek van de panoramische röntgenfoto voor te schrijven.